Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

“SUGAR JACKSON”

with 5 comments

Vanmiddag moest ik “Sugar Jackson” gaan fotograferen in de nieuwe topsporthal in Antwerpen. Een bokser van Ghanese afkomst die hier in Antwerpen woont en binnenkort voor de Europese titel gaat vechten. Eerst was er een persconferentie voorzien… Hier bleek al snel dat er achter de ruwe bolster een zachtaardige en vriendelijke jongen zit. Nadien nog even fotosessie… Er was een aartslelijke background (paars en roos camouflage-stofke) met spots opgesteld, nee daar ga ik hem niet voor fotograferen, dit heb ik maar overgelaten aan mijn andere collega-fotografen.
Heb hem mee naar buiten genomen en voor een betonnen pijler gezet. Tijdens het maken werd weeral duidelijk dat deze jongen een hart van goud heeft, ik wens hem dan ook veel geluk en een Europese Titel toe.
Geen kleffe sandwiches tijdens de lunch nadien, wel een heus paasdinner dat werd afgerond met een ijstaart met warme chocolade saus (2 maal dat laatste voor mij, mijn excuses).

sugarjackson.jpg

Written by Jimmy Kets

april 6, 2007 bij 3:32 pm

Geplaatst in photography

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maakt dat viaduct op de achtergrond niet deel uit van de Antwerpse Ring? Erg goed gevonden, met die onscherpe vuist🙂.

    timfreh

    april 6, 2007 at 8:57 pm

  2. Sorry, ik heb de link gezien🙂.

    Tim Freh

    april 6, 2007 at 9:01 pm

  3. Ja hoor, is inderdaad een stuk van de Antwerpse ring, zie “betonnen pijler” -link in 3d view.

    Jimmy Kets

    april 6, 2007 at 9:01 pm

  4. Pfrt zo mij dubbel jalours maken, GRRRRR :p

    Imke Dielen

    april 7, 2007 at 8:12 am

  5. Da’s echt een coole foto van die gast. En toch net niet TE stoer.

    Bert (x-pose)

    april 11, 2007 at 8:44 am


Geef een reactie

