Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Virtual Earth

with 2 comments

http://local.live.com/
Deze site werd van de week al eens aangehaald op de blog van onze vriend Pietel , waarvoor veel dank. Daarnet ben ik even gaan reizen naar de andere kant van de wereld, naar één van mijn favoriete reisbestemmingen: Las Vegas.
Man man, dit vind ik echt een grave site. In 2005 verbleef ik een volle week in Las Vegas en heb uren en uren rondgedwaald, ook in de woonwijken rond al die kitch. Dankzij local live heb ik nog eens een wandelingetje kunnen maken op The Strip (helaas zonder camera), “Den Drang” om een vliegtuigticketje naar vegas te boeken, was moeilijk te onderdrukken. Ik passeerde tijdens mijn virtuele wandeling ook nog eens langs de stratosphere vanwaarop ik onderstaande foto maakte. Als je op deze link duwt dan zie je hetzelfde zwembad door ne sateliet gemaakt (niet vergeten de local live in “bird’s eye view” te zetten).
Geen weekendje Vegas dus, maar ga dat een beetje proberen te compenseren met een zondagje Belgische kust, met camera in de aanslag, alhoewel het meer een dagje zal zijn om even te relaxen. Hopelijk levert het wel een leuk foto’tje op dat ik maandag op deze blog kan posten.
Prettig paasweekend aan iedereen!

zwembad.jpg

Written by Jimmy Kets

april 6, 2007 bij 10:32 pm

Geplaatst in photography

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is idd één van je grave foto’s uit je Vegas reeks! Hou er echt wel van, mooie kijk op de kleine mensjes-wereld😉

    Imke Dielen

    april 7, 2007 at 8:15 am

  2. Ooh wat een fantastisch beeld!

    1983

    april 9, 2007 at 1:43 pm


Geef een reactie

