Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Galabals gezocht!

with 8 comments

Gisteren op cafe wat bijgepraat met een vriendin en wat promotie voor mijn blog gemaakt. Ik had het even over mijn Gouden uil afterparty verwachtingen (uitbundige kotsende vrouwen rollend over den tapis-plein…) die helaas niet ingevuld werden. Van de week zal ik eens een selectie beelden hiervan verwerken en op mijn onontgonnen flickr ruimte plaatsen. We zijn dan beginnen brainstormen waar ik misschien wel zo’n beelden zou kunnen maken. We kwamen uit bij het fenomeen van de galabals voor studenten. Dit lijkt me de ideale plek om eens een bezoekje te brengen met mijn camera en alles onthullende flits.
Heb net al eens even gegoogeld en een paar dings gevonden. Maar van studententoestanden en clubs ken ik zo goed als niks.
Is er iemand die mij een tip kan geven waar ik eens een kijkje moet gaan nemen of waar er één dezer dagen-weken zo’n galabal plaatsvind?
Bij voorkeur dan nog in Antwerpen of eventueel in Gent?

voeten.jpg

Written by Jimmy Kets

april 4, 2007 bij 11:05 am

Geplaatst in photography

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Allez jong….je bent wat te laat! 2 weken geleden was het het galabal van de diergeneeskunde in de Culture Club in Gent..je hebt wat gemist!

    kaatje

    april 4, 2007 at 11:39 am

  2. Toch bedankt voor de tip!
    Als je nog toekomstige galabals weet zijn, laat maar weten he.

    Jimmy Kets

    april 4, 2007 at 11:48 am

  3. Moeha, galabals, de horror!

    http://www.galabals.be

    SPh

    april 4, 2007 at 11:52 am

  4. Een studententip misschien: http://www.waddiswoar.be

    Kort voor je samengevat wat ik nog vond:
    – 21/04: Bal van de Handelsschool & Mercurius (Salons Carlton – 9300 Aalst)
    – 27/04: Galabal Demetris en Diefka (Axxes – 2030 Antwerpen)
    – 27/04: Galabal Socio en de Flamingo’s (’t Karveel – 2000 Antwerpen)
    – 11/05: Magistra Galabal (Nog niet bepaald – 2000 Antwerpen)
    – 12/05: Gala v/d Juweliers (Stuurboord – 2000 Antwerpen)

    Imke Dielen

    april 4, 2007 at 12:51 pm

  5. Bedankt voor de hulp, zal er een leuke uitpikken en er ongenadig mijn camera op afvuren.

    Jimmy Kets

    april 4, 2007 at 2:42 pm

  6. Op vrijdag 20 april is er een galabal van het Sint-Lucas Brussel.
    Locatie: De Ultieme Hallucinatie, Koningsstraat 316, 1210 Brussel
    Heel speciaal interieur trouwens, check http://www.ultiemehallucinatie.be, klikken op Bar Dansant.

    Sanne

    april 4, 2007 at 3:33 pm

  7. Galabals, heel interessant. Ben benieuwd wat de resultaten zullen zijn, maar jou kennende zal dat mijn verwachtingen meer dan een beetje inlossen🙂

    Anton

    april 5, 2007 at 2:13 am

  8. Gala van de juweliers

    Gaat doorgaan zaterdag de 12 mei in zaal stuurboord. Is met optreden van de Sublimo’s (met charel, de charismatische leadzanger van de Magical Flying Thunderbirds, en Raf van Brussel). Zal zeker de moeite zijn om af te komen alleen al voor de aankleding van de zaal en mooi vrouwen.

    Groetjes

    Laurent Vansetchelman


Geef een reactie

