Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Al Gore

leave a comment »

Vandaag maar een heel rustig dagje, voorlopig nog geen snars uitgespookt (behalve met postkaartjes gaan leuren) en mijn blog wat onderhouden.
Exact een maand geleden moest ik Al Gore gaan fotograferen helemaal in Luxemburg (2 dagen later zou hij gewoon even in Brussel goedendag komen zeggen, dat had iets dichter bij de deur geweest). Daar ontmoette ik een journalist, zonder fotograaf aan zijn zijde, van het maandblad ENERGYMAG (nog nooit van gehoord) Hij vroeg me of ik eventueel een foto wou verkopen aan hun blad om zijn artikel te illustreren. Heb hun dan enkele beelden gemaild en na wat replies overentweer hebben ze hun keuze gemaakt van 2 beelden: één voor op de cover en een andere voor binnenin. Het blad zou sinds gisteren in de winkel liggen, en met mijn momenteel een teveel aan tijd ben ik maar even naar zo’n magazine store geslenterd. ENERGYMAG zegt U meneer, nee, daar hebben we nog nooit van gehoord. Dan maar net op hun site gezien en daar stond de cover van hun magazine met mijn Al Gore foto op, altijd wel leuk zo een cover halen, ook al is ie voor de moment onvindbaar in de winkel…

cover5nl.jpg

Written by Jimmy Kets

april 3, 2007 bij 1:57 pm

Geplaatst in photography

Geef een reactie

