Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

RED SHOE

with 2 comments

Zucht… eindelijk even rust en uitbollen… mijn weekenddienst zit er op (als er niet plots nog nieuws losbarst tenminste).
Gisteren nog naar die gouden uil-uitreiking geweest. Zoals ik verwacht had, was er weinig bewegingsruimte voor de fotografen. Toch snel even tussendoor onderstaand beeld kunnen schieten van een vrouwenbeen en wat tapijt, altijd boeiend zo’n tapijt. Heb het kind maar snel gedoopt tot “RED SHOE”. Of het een goed beeld is, daar ben ik nog niet uit, misschien iets teveel vormelijk en iets te weinig spanning aanwezig… maar het gaat nog vind ik. Na de uitreiking zelf ben ik nog naar het feestje achteraf geweest met veel hoop naar meer… (beelden wel te verstaan) Maar echt spannend was het er niet, evenmin was er iets compromiterend te fotograferen, zucht. Een opgedirkte vrouw die ergens zat op den tapis-plein zou liggen kotsen had nochtans heel mooi geweest, een andere keer misschien.
Op aanraden van Pietel heb ik mijn 2 glazen verdubbeld tot 4 glazen drank… ik moest nog wel scherpe foto’s kunnen maken en daags nadien moest ik er al weer om 8 uur uit, toch nog een verkwikkend slaapje op mijn zetel kunnen houden van een 6tal uur. Persconferentietje meepikken in brussel, dan wat rellen fotograferen, nog een opdrachtje en nog eens naar de onrusten tussen turken en koerden, afwerken al die opdrachten en nog snel dit berichtje schrijven.
Het weekend kan beginnen.

redshoen.jpg

Written by Jimmy Kets

april 1, 2007 bij 5:58 pm

Geplaatst in photography

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jij bent me toch ook een echt rampen-toeristje! :p
    Gelukkig dat dit niet gezegd kan worden van bovenstaand beeld. Nice shoe! Nog merci voor de weekend avon(d)uren hé😉

    Imke Dielen

    april 2, 2007 at 7:42 am

  2. Erg mooi beeld. Super gedaan!

    timfreh

    april 2, 2007 at 10:27 am


Geef een reactie

