Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Stoelleuning AGAIN

with 6 comments

Vandaag een druk dagje, en’t is nog niet gedaan, nog een voetballer en een speech van Verhofstadt himself in het vooruitzicht (de verkiezingen zijn in aantocht) en dan nog op zoek naar voedsel, veel bloggen zal er nadien niet meer inzitten, dus vandaar een korte tussenstand…
Een van mijn opdrachten was enkele foto’s maken in een psychiatrisch ziekenhuis voor jongeren in Schaarbeek.
Er mochten geen herkenbare personen opstaan, dus de tool “gaussian blur” zat al in mijn achterhoofd. Je kan dat ook oplossen door enkel lijven zonder koppen te fotograferen of tegenlichttoestanden maar daar was ik vandaag even te lui voor. Dus maar op zoek naar een leuke compositie.
Fotograferen tijdens een rondleiding is geen evidentie, het is meer aapjes kijken en snel je foto maken en op naar de volgende ruimte… Snel en efficient werken dan maar… Nog even een kleffe sandwich meepikken en een lauwe cola en op naar de redactie… Inladen die handel en beeld selecteren. Liet beeld zien aan een collega in die vertelde me dat ik echt wel iets met stoelleuningen had, mijn frank was nog niet gevallen… 2 dagen op rij een beeld met een stoelleuning op de voorgrond… Ja wat een creativiteit, volgende keer maar iets met tafelpoten proberen…

stoelleuning AGAIN

Written by Jimmy Kets

maart 29, 2007 bij 2:54 pm

Geplaatst in photography

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Volgende keer camera op statief en vragen of de mensen in beeld een paar seconden willen headbangen?😉

    oogsnoep

    maart 29, 2007 at 5:57 pm

  2. Goh ik dacht eerder dat de obsessies zich op andere onderwerpen/voorwerpen situeerden…😉

    Imke Dielen

    maart 30, 2007 at 8:55 am

  3. Wel aardig dat je de privacyrechten van de mensen die daar staan niet schendt😉.

    Als ik eerlijk mag zijn: Je eerdere foto met dit “concept” vondt ik beter…

    timfreh

    maart 30, 2007 at 12:06 pm

  4. intressant onderwerp ik vind dit een goed concept en met de foto is niks mis vind ik.

  5. leuke foto hoor van plastic stoelen

    rowena trapliften

    maart 27, 2012 at 10:01 am

  6. Leuke foto van een paar gewone plastic stoelen.

    Chantal Scootmobiel

    november 27, 2012 at 10:51 am


Geef een reactie

